EvaKijkt geeft "All Stars & Zonen - Seizoen 1" een 8.5.
Geschreven door EvaKijkt op 17 januari 2021.
3
2

All Stars & Zonen - Seizoen 1

Een team van heerlijke mensen!

Met voetbal heb ik niet zo veel. Eigenlijk helemaal niets. Ik weet niet wat buitenspel is en vraag mij niet wie tegenwoordig de keeper van het Nederlands elftal is. De voetballende All Stars hebben echter mijn hart gestolen, en hun zoons nu ook.

Het begint altijd met een telefoongesprek. De jongens hebben contact met elkaar over komende zondag. Elk weekend wordt er gevoetbald. Maar waar en tegen wie en hoe laat? In de film was Bram (Danny de Munk, Ciske de Rat) de motor en telefoneerde iedereen bij elkaar. In All Stars & Zonen is dat coach Johnny Meeuwse (Daniël Boissevain, Gooise Vrouwen). Johnny heeft veel over voor het team, heel veel.

Gelukkig zijn er ook voetballende dochters. Die van oud-keeper Willem. Willem (Thomas Acda, Jeuk) is in seizoen twee van All Stars de serie overleden maar in All Stars & Zonen is hij weer springlevend. All Stars & Zonen trekt zich niet zo veel van All Stars de serie, maar gaat verder na de eerste All Stars film. Bij het kijken van All Stars & Zonen begrijp ik ineens waarom het zo’n fijne serie is. Het zijn allemaal van die heerlijke eerlijke mensen. Geen filmsterren als in, prachtig lijf en mooie kleren. Nee, dit is echter! Mensen met onzekerheden en geloofwaardige emoties. Daarnaast is de serie aardig 'woke'.

Het is hier en daar een beetje over de top maar dat mag, je wilt immers ook wel vermaakt worden. De scheetaflevering met Johnny is wat mij betreft de meest vermakelijke aflevering van All Stars & Zonen. Jeffrey Muts (Tom van Kalmthout, Rundfunk) is mijn favoriete personage. Met een Haags matje in de nek knalt hij er van alles uit. Recht uit het hart. Gelukkig is er al aangekondigd dat er een tweede seizoen komt van All Stars & Zonen. Meer van dit team heerlijke mensen!
Volg All Stars & Zonen
Kerstman
Kerstman