7
anonymous geeft "Big Time in Hollywood, FL - Eerste aflevering" een 7.
Geschreven door anonymous op 13 Mei 2015.
0
0

Big Time in Hollywood, FL - Eerste aflevering

Iedereen wil tegenwoordig beroemd worden. Kijk maar eens naar de enorme hoeveelheid mensen die filmpjes op YouTube plaatsen. Zo ook Jack (Alex Anfanger, Next time on Lonny) en Ben (Lenny Jacobson, Nurse Jackie) uit Big time in Hollywood, FL: de broers willen graag doorbreken in Hollywood en hun leven draait om films en het maken daarvan. De serie wordt geproduceerd door het productiebedrijf van Ben Stiller (hij heeft een kleine rol in de serie) en sluit qua toon en humor goed aan bij de films die het bedrijf al eerder geproduceerd heeft. Big time in Hollywood, FL is een verfrissende nieuwe komedie die perfect is voor fans van foute Ben Stiller films.

Big time in Hollywood, FL gaat over de broers Jack en Ben die niets liever willen dan het maken in de filmwereld. Samen met hun vriend Del (Jon Bass, The Newsroom) maken ze films in de garage van hun ouders. Wat hen betreft leven ze het perfecte leventje, totdat hun ouders besluiten dat ze het huis uit moeten. Ze bedenken een bizar en complex plan om hun ouders te overtuigen ze in huis te houden, maar vanaf dat moment loopt alles uit de hand. Ze komen terecht in een politieonderzoek en moeten proberen om uit de cel te blijven. Ondertussen werken ze aan hun filmcarrière en een andere manier om hun ouders te overtuigen hen thuis te laten wonen, want dat is nog steeds niet gelukt.

Aan de humor in Big time in Hollywood, FL is duidelijk te zien dat de serie geproduceerd wordt door Ben Stillers productiebedrijf. Jack en Ben komen continu in bizarre situaties terecht, waar ze zeer pragmatisch over nadenken, maar die ze niet op de meest praktische manier aanpakken. De humor die hieruit voortkomt is soms vrij grof en extreem en er zit veel slapstickhumor in de serie. De soort humor doet denken aan films als Dodgeball en Meet the Parents; fans van deze films zullen dan ook zeker genieten van deze serie.

De eerste aflevering van Big time in Hollywood, FL vormt een amusant en veelbelovend begin van deze serie. Hoewel sommige grappen iets te ver doorgetrokken worden, valt er veel te lachen en de acteurs gaan er allemaal voor. Er zitten leuke bijrollen in en vooral Kathy Baker (Boston Public) als de moeder van het stel is een sterke toevoeging. Big time in Hollywood, FL is een serie die je zeker niet al te serieus moet nemen, want dat doen de makers en acteurs ook niet. De serie excelleert in bizarre situaties en als kijker moet je de vreemde wendingen in het verhaal dan ook gewoon accepteren. Doe je dat, dan zal deze serie waarschijnlijk voor veel vermaak zorgen.
Volg Big Time in Hollywood, FL
Art Imitates Death
Art Imitates Death