Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Optie verwijderen serie suggesties die niet interessant zijn?

25-01-2024 12:20

Ik merk op dat ik een aantal serie suggesties krijg die mij niet interesseren. Heb je erover nagedacht om een optie in te bouwen dat ik de suggesties ook kan verwijderen?

Ander vraagje, waar zijn de suggesties op gebasseerd? Het valt me op dat er op de site bij heel veel series lang niet alle genre's worden aangegeven. Het lijkt mij dat dit ook suggesties beinvloed en ik daarom series krijg die mij niet zullen interesseren.
Zo heeft Banshee bijvoorbeeld de genre 'Misdaad' maar geen 'Drama' en The Americans wel 'Drama' maar geen 'Misdaad'.

27-01-2024 12:20

Quote
JanWillemK - 25-01-2024 12:20
Ik merk op dat ik een aantal serie suggesties krijg die mij niet interesseren. Heb je erover nagedacht om een optie in te bouwen dat ik de suggesties ook kan verwijderen?

Ander vraagje, waar zijn de suggesties op gebasseerd? Het valt me op dat er op de site bij heel veel series lang niet alle genre's worden aangegeven. Het lijkt mij dat dit ook suggesties beinvloed en ik daarom series krijg die mij niet zullen interesseren.
Zo heeft Banshee bijvoorbeeld de genre 'Misdaad' maar geen 'Drama' en The Americans wel 'Drama' maar geen 'Misdaad'.


Ik heb bij The Americans drama gewijzigd in misdaad. Bij het genre misdaad hoort geen drama, want misdaad is opzich al drama genoeg ;)
Ik zal je vraag doorgeven aan Jos.

27-01-2024 16:29

Ik zet het op de todo lijst zetten om (weer) suggesties te kunnen verwijderen, dit zal ik dan maken bij het premium gedeelte. Het zal niet mogelijk zijn om als gewone gebruiker te kunnen doen.

29-01-2024 14:58

Het zit erin (op de Premium pagina), echter na het verwijderen (duurt het ong 5 minuten voordat het systeem het verwerkt heeft). Dus als je direct refresht zal de serie die je net verwijderd hebt er nog in staan.

29-01-2024 16:00

Awesome! Dank u meneer!

30-01-2024 09:44

Graag gedaan :-)

31-01-2024 15:38

Wat een goed idee! Ik kom inderdaad ook vaak suggesties tegen bij series die echt nergens op slaan. Mooi dat die nu te verwijderen zijn door premium leden. Dank!

05-02-2024 10:45

Quote
BlackBiker - 31-01-2024 15:38
Wat een goed idee! Ik kom inderdaad ook vaak suggesties tegen bij series die echt nergens op slaan. Mooi dat die nu te verwijderen zijn door premium leden. Dank!


Dit gaat om je eigen persoonlijke suggesties, dus niet de suggesties bij een serie. Maar dat vind ik ook een goed idee, dat een Premium gebruiker een serie naar beneden kan stemmen. En als die dan 0 is dat dan verwijderd wordt.

07-02-2024 17:35

Haha, grappig. Jij bedoelde dus wat anders dan ik, Jos, maar neemt mijn idee wel over. Top!

07-02-2024 18:52

Dit giing inderdaad over verwijderen persoonlijke suggesties vanuit het premium gedeelte van de website, maar dat is ook een zeer welkome optie.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.