Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Spartacus: Gods of the Arena verdwenen

20-07-2024 19:23

Bovenstaande spinoff serie is niet meer te vinden op MijnSerie. Kan jij daar nog iets van terughalen of moet de serie gewoon opnieuw toegevoegd worden? De serie stond er wel op en had ook aardig wat cijfers.

20-07-2024 20:35

Op tmdb staat deze bij de specials en dus hier ook. Opnieuw aanmaken is verspilde moeite, omdat deze op tmdb weer verwijderd wordt.

20-07-2024 22:54

Ja hoor, natuurlijk..... Rare website die tmdb af en toe.

06-08-2024 21:42

@Lange, heb jij nog een oude backup van deze serie? Anders voeg ik de serie opnieuw toe.
Ik weet niet sinds wanneer de serie weg is..

06-08-2024 23:31

Gods of the Arena is vandaag op TMDB aangemaakt maar er staat ook al direct een melding bij inhoudsproblemen: duplicate. Die gaat daar dus gewoon weer verwijderd worden. Ik denk dat je het bij de specials moet afvinken. TMDB wil in dit soort dingen nogal eens raar strikt zijn.

update 23:55u: hij is op TMDB verwijderd.

07-08-2024 08:36

De serie staat wel netjes op Trakt dus in principe zou ik de serie dan ook hier moeten kunnen toevoegen. Maar als ik dat doe overschrijf ik misschien een nog oude backup die Lange heeft.

07-08-2024 10:04

Ik heb geen backup meer, maar deze serie is toegevoegd als specials bij spartacus.. Het is helaas niet anders :-(

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.