Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Vraagje over aflevering volgorde Spartacus..

01-12-2013 17:29

Kan iemand mij vertellen of dit de juiste volgorde is? Zo niet, wat is wel de goede volgorde?

1. Spartacus: Blood and Sand - Seizoen 1
2. Spartacus: Gods of the Arena - Seizoen 1
3. Spartacus: Blood and Sand - Seizoen 2
4. Spartacus: Blood and Sand - Seizoen 3

Ik ben er niet zeker van omdat bij Spartacus: Gods of the Arena er een andere hoofdrolspeler is..?

01-12-2013 21:18

Ik kijk het zelf niet dus zou zo het antwoord kunnen vertellen, maar misschien kan ik wel helpen met het antwoord over de hoofdrolspeler. Had toevallig een keer gelezen namelijk dat die overleden was, dus waarschijnlijk is het daardoor een andere hoofdrolspeler in Gods of The Arena: link naar nieuwsbericht

01-12-2013 22:10

Dat is inderdaad de goede volgorde. In Gods of the Arena maak je kennis met wat belangrijke personen die ook in seizoen 2 van blood and sand voorkomen. Gods of the Arena speelt zich voor seizoen 1 af maar is aan te raden tussen seizeon 1 en 2 in te kijken. Helaas was de acteur die spartacus speelde overleden, daardoor speelt later iemand anders spartacus.
Veel plezier Dubstep, ik heb me prima vermaakt bij deze serie:)

edit: spartacus zelf komt ook niet voor in gods of the arena

02-12-2013 08:45

Hmmmm dan heb ik zijn dood zeker gemist..
Bedankt voor jullie antwoord!

02-12-2013 18:04

Ja, Hodja legt het goed uit. Blood & Sand is het eerste seizoen met Andy Whitfield. Whitfield werd helaas geconstateerd met Hodkins-kanker, volgens mij, dus die kon de rol niet meer op zich nemen. Gods of the Arena is een prequel op het eerste seizoen, dus Blood & Sand, dat is mede gedaan doordat Whitfield overleed en zij dus de tijd moesten overbrugggen om een nieuwe acteur te casten. Daarom duurt het ook maar zes afleveringen. En Whitfield overlijd niet zelf in de serie, althans, er zijn volgens mij geen scènes geschoten waar hij het leven liet, in ieder geval.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.