Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Chicago P.D. op zender Fox

15-07-2015 14:51

Ik heb vandaag gelezen op Facebook bij Fox in een reactie, dat ze Chicago P.D. hebben gecanceld en ze weten ook niet of het ooit nog terugkomt.

Ik vind het echt heel jammer.
En zeker voor de mensen die niet doen downloaden of Popcorn Time gebruiken of een streambox gebruiken.
Het zou toch zonde zijn als Chicago P.D. niet meer in Nederland uitgezonden kan worden.

En hoe zou het zijn als ze Chicago Fire seizoen 4 ook niet eens meer kunnen uitzenden.
Dat zou toch zo jammer zijn, als dadelijk allebei de series niet meer in Nederland uitgezonden kan worden.
Wat vinden jullie hiervan, en wat denken jullie hiervan?

15-07-2015 17:41

Dan ga je toch downloaden?

Ben wel benieuwd waarom FOX ermee stopt. Kijkcijfers kan het niet zijn, want er kijkt volgens mij niemand naar die zender in Nederland :)
Dan zouden ze alles moeten cancelen.

15-07-2015 17:54

Ik doe al downloaden, gaat toch wat sneller dan dat ze uitgezonden worden op tv.
Wat ook nog een mogelijkheid is, de DVD kopen als die uitkomt.
Wat ook kan is, de serie op een andere zender uitzenden, maar dan moet je wel weten of ze daar de rechten voor hebben en of het wel mogelijk is.
Ik denk zelf, als de serie bijvoorbeeld op RTL 4 wordt uitgezonden, dat je meer kijkcijfers gaat krijgen dan op fox.

Als de serie niet meer op tv komt in Nederland, dan maar downloaden of wachten dat die uitkomt op DVD.

16-07-2015 12:24

Ik heb net gelezen bij Fox, dat ze de serie na de zomer weer oppakken.
Dus dan kunnen de mensen die niet downloaden, Popcorn Time of een streambox gebruiken, gewoon naar Fox kijken.
Iedereen weer blij.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.