Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Hoe komen jullie aan nieuwe afleveringen?

24-11-2012 21:56

Heb het eindelijk aan de praat gekregen na anderhalf uur.. Het enige wat ik jammer vind is dat het de naam van het bestand niet zo wordt als ik heb aangegeven in SickBeard..

In plaats van bijv. The.Middle.S04E04.Bunny.Therapy (zoals ik het aangegeven) slaat het programma de map op als The Middle S04E04 720p HDTV X264 DIMENSION

24-11-2012 22:51

Ach het is iig duidelijk nog dat het the middle s04e04 is. Ik vind het zelf iig erg handig. je moet de series alleen zo nu en dan updaten zodat wel alles gedownload wordt. maar het scheelt qua zoeken iig ontzettend veel tijd. Ik zet het 's ochtends aan en in een paar seconden heb ik alle afleveringen van de series die ik volg =)

25-11-2012 09:48

Ik kan die versie niet kijken vanwege het formaat, dit is 720 p en ik heb een Avi bestand nodig aangezien ik m via USB op tv kijk....zitten die er eigenlijk ook tussen op sickbeard?:D

25-11-2012 12:27

@Chica43, je kan aangeven in wat voor formaat de aflevering gedownload moet worden. Denk hierbij om 720p of 1080p, Ik weet alleen niet of je kan aangeven of het een .mkv bestand of .avi bestand moet worden...

@JessicaD, weet jij toevallig hoe ik vanuit sabnzbd automatisch kan repairen? Ik heb het kopje "processing" op "+Delete" staan. Alleen hij repaired niet waardoor het bestand blijft staan in de queue. Wel krijg ik een error: Saving C:\Users\JwK\Documents\Downloads\incomplete\Supernatural.S08E07.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-ECI.1\__ADMIN__\SABnzbd_nzo_1-jl4r failed.. Geen idee waarom ik dit krijg :p

25-11-2012 12:34

Ik krijg tevens de error: ยป Invalid par2 files, cannot verify or repair.

Ik kan ook niet aangeven dat hij een andere nzb file moet downloaden.. op het moment dat ik ga aangeven dat hij nogmaals moet zoeken, pakt hij automatisch de nzb die ge-repaired moet worden, dus moet ik automatisch deze handmatig downloaden.

25-11-2012 13:01

@Chica43: Ikzelf heb een kabel waarmee ik de laptop aansluit op de tv waardoor ik geen problemen ervaar. De tv is dan zeg maar een tweede beeldscherm waardoor ik via VLC gewoon alles wat ik download kan bekijken.

@Dubst3p: Ik heb mijn vriend jouw vraag laten lezen (als mij iets niet lukt vraag ik het hem altijd), maar hij heeft die fout ook nog nooit gehad. SABnzb repareert namelijk automatisch. Misschien even googelen? Misschien kom je er dan achter.

Of misschien weet Jos het?

25-11-2012 14:28

Da sickbeard klinkt best goed. moet er ook is even naar kijken. vind het downloaden via eztv lekker makkelijk omdat het gewoon onder elkaar staat per dag.

en voor Kevinjoey: http://www.qooqle.nl/?q=Boardwalk+Empire+season+1+dutch+%20torrent
en deze link is niet in overtreding van de regeles want het is niet verboden om naar google door te linken :D

mvg

27-11-2012 19:27

Oke, iig bedankt JessicaD!
Ik heb deze brakke nzb maar even handmatig gedownload. De rest gaat wel goed namelijk.

08-01-2013 17:18

is er iemand die mij hier mee zou kunnen helpen? heb een beetje rond zitten kijken maar snap er vrij weinig van!

04-02-2013 16:44

Begonnen met handmatig via Newsleecher en hun search. Elke dag thuis komen en dan de kalender afzoeken wat nieuw was werd me lang geleden teveel. Daarna met Sabnzbd en RSS feeds, werkte goed tot de lijst van series wel erg lang werd. En sinds een aantal jaar nu een setup van Sickbeard, Sabnzbd en Couchpotato voor de films.

Torrents heb ik me eigenlijk altijd ver van gehouden.. ben niet echt een sharer :o en ik verwijder ook eigenlijk meteen nadat ik het gezien heb.. heb geen datacenter aan opslag dus moet ergens op bezuinigen.

27-05-2013 15:07

Hoi allemaal,

Ik doe ook torrents maar nu ik dit hier zo allemaal lees ken het allemaal veel makkelijker.
Ben het nu allemaal aan het uitproberen. Ik heb niet zo veel ervaring met nieuwsgroepen, maar als het niet lukt bij wie kan ik dan aankloppen? :D

27-05-2013 16:03

@Bregje1983: Ik denk dat je altijd in dit forum terecht kan, grote kans dat er iemand is die het weet.

27-05-2013 20:34

Vroeger gebruikte ik altijd torrents.. sinds ik nieuwsgroepen ontdekt heb ben ik helemaal om!! Het feit dat je niet hoeft te uploaden vind ik nog wel het grootste voordeel!!! Verder is er een veel groter aanbod aan films en serie's dan bij torrents vind ik. meestal zoek ik dan gewoon via spotnet. erg makkelijk en als ik eens iets niet kan vinden zoek ik rechtstreeks op nzbindex.com

27-05-2013 20:37

@judithv: helemaal met je eens, en ik gebruik ook precies hetzelfde :p.

27-05-2013 20:42

haha wat grappig! ja het bevalt me ook erg goed!

28-05-2013 18:28

nzbindex kende ik nog niet, thnx voor de tip!

28-05-2013 19:59

Wat gebruik jij dan Dennis?

29-05-2013 19:48

Eigenlijk altijd Spotnet, en als ik torrents zoek gebruik ik pirateproxy.net

24-02-2014 15:50

Voornamelijk via nieuwsgroepen, voorheen torrents.

25-02-2014 16:38

Ik gebruik torrentz.com voor mijn serie's.
Voor anime gebruik ik horriblesubs.info of nyaa.se als horriblesubs het niet heeft

03-03-2014 09:42

Mocht ik anime willen zien dan stream ik het meestal. Dat doe ik altijd via deze site: chia-anime.com.

NZB:
binsearch.info
nzbserver.com

Torrent:
kat.ph
eztv.it

12-03-2014 00:43

Ik gebruik sinds kort XBMC en dat bevalt me ook prima. Alleen is het erg jammer dat de afleveringen er pas de volgende dag op staan. Zoals vandaag is PLL al uitgezonden en kan ik die pas morgen kijken. Moet nog even kijken wat ik hier aan ga doen. Verder is het een uitstekende programma en zeker ook aan te raden voor films & ook met ondertiteling!

08-04-2014 13:06

@mootjeb ben nu ook al een tijdje overgestapt naar XBMC, en doe het nu op 2 manieren 1 de series kijken via Primewire (1channel) en dan via NaviX en Mash Up kijk ik af en toe de series live. door de live stream van de verschillende zenders.

15-04-2014 23:32
Bericht verwijderd vanwege Spam op 16-04-2014 09:29
20-08-2015 01:24

Wachten tot ze betaalbaar zijn bij Mediamarkt, Fnac of Bol.com.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.