Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Telkens opnieuw inloggen

22-02-2016 20:58

Avond.

Ik vraag me af hoe het komt dat ik sinds 2 dagen me telkens opnieuw moet inloggen. Dat had ik voorheen niet. Ik kwam toen altijd met mijn inloggegevens op de site.

Basje 2007

23-02-2016 09:01

Hoi Basje,

Er is niks gewijzigd aan de login functie de afgelopen tijd. Dus dat is wel raar. Ik kan zo ook niks vinden waarom het zo is. Is er iets veranderd aan je computer?

Groet,
Jos

23-02-2016 10:35

Hallo Jos

Bedankt voor je reactie. Er is niets veranderd aan mijn computer. Maar nu blijf ik wel aangemeld. Heb het een paar maal geprobeerd. Weet dus ook niet wat het was. Dus het zal nu wel goed blijven anders hoor je het nog

Groetjes: Basje.

23-02-2016 10:35

Hallo Jos

Bedankt voor je reactie. Er is niets veranderd aan mijn computer. Maar nu blijf ik wel aangemeld. Heb het een paar maal geprobeerd. Weet dus ook niet wat het was. Dus het zal nu wel goed blijven anders hoor je het nog

Groetjes: Basje.

29-02-2016 15:05

Het is sinds windows 10 Ik heb er ook last van

08-03-2016 20:49

Hallo Jos

Ik heb nog steeds problemen met opnieuw inloggen. Ik heb de Windows 8.1 had enkele weken daar geen last van. Maar nu moet ik me steeds opnieuw inloggen. Het heeft even goed gegaan.

Basje

08-03-2016 21:42

Dan zeg ik het ook maar.
Ik moet ook steeds opnieuw inloggen, terwijl ik ingelogd blijven heb aangevinkt.
Heb ook Windows 8.1, en dit gebeurd nu al weken lang.

09-03-2016 19:17

Ik heb het heel soms, maar dat is alleen als ik tussentijds heb ingelogd op een ander device

10-03-2016 02:20

Ik heb het gevoel dat als je fb gebruikt om in te loggen, dat het niet echt 100% werkt, want voorheen geen last van gehad, maar dan moet je niet telkens een wachtwoord vergeten of de login als ik op een andere pc ben, wat me toch redelijk vaak gebeurd :p

10-03-2016 08:10

FB login werkt niet met ingelogd blijven. De knop staat er ook onder en heeft niks met het bovenste formulier te maken. Ik weet niet waarom sommige mensen er last van hebben. Ik zet het op de todo lijst en hopelijk kan ik wat vinden.

10-03-2016 16:37

Bedankt voor de reaktie. Ik gebruik FB niet. Ik pak steeds via IE deze site. Nu ging het weer goed kwam als lid op de forum.

26-06-2016 10:01

Ik heb het ook! Al lange tijd, misschien al wel langer dan twee jaar... maar ben eigenlijk nooit op het idee gekomen om op het forum te zoeken, tot nu. Ook vrienden van me hoor ik er wel eens over.

Zelf gebruik ik al tijden Google Chrome, Windows 10 en eigen login (dus niet via FB). Volgens mij moet ik inderdaad elke dag of om de dag opnieuw inloggen.

03-01-2018 18:41

Beste allemaal,
Ik moet bij Mijn Serie op de iPhone continu inloggen. Bij iedere aflevering die ik zie, weer opnieuw. Nu heb ik dit probleem een hele tijd gehad en daarna enige tijd niet. Sinds enkele maanden weer last van, erg irritant. Ik log overigens niet via Facebook in.
Weet iemand raad?
Groeten, Marcel

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.