Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

En de series zijn weer begonnen...

30-09-2012 16:44

Gelukkig hoef ik er nu niet maar 10 per week te zien (sarcasme) + series die nog in oktober uit komen.. :p

30-09-2012 18:26

haha,, ik ken het,, echt gewoon zoveel nieuwe series!! elke zondag en maandag komen er samen al iets van 10 uit die ik volg

en dan de rest van de week nog! en de series die nog komen

Mij hoor je trouwens niet klagen hoor

30-09-2012 19:42

Dat ben ik wel met je eens. Ik kijk met alle plezier elke aflevering die uitkomt.

Maar moet wel zeggen dat dit erg tijdrovend is. Zeker als je vaste baan hebt + druk hebt met andere dingen. Maar goed, tot nu toe kan ik het nog bijhouden :p

30-09-2012 21:26

Net nieuw hier, vandaag account aangemaakt. Erg makkelijk dit alles hier :) makkelijk om bij te houden wat ik al wel / nog nog niet gezien heb. En ik kijk nogal wat, dus dit komt mooi uit ^^ gewoon een vraagje uit het niets, wat zijn jullie favorieten? :)

30-09-2012 21:35

Ik ben vooral fan van series met een duidelijk doorlopend verhaal
op dit moment ben ik groot fan van:
Once upon a time
Revenge
Homeland
Dexter
Revolution
alphas
nikita
New Girl

En series die op dit moment even niet draaien:
Falling skies
Baby daddy

Series die gestopt zijn:
Lost
Prison Break
24
Battlestar galactice
stargate universe
persons unknown

En ik zal er echt nog heel veel favorieten vergeten zijn maar dit zijn degene die het eerst in me opkwamen

30-09-2012 21:37

Oei vergeet eigenlijk de belangrijkste en mooiste serie die ik op dit moment ken:

Touch!

30-09-2012 21:45

Ben het met allen eens die je net opnoemt :), op uitzondering van Baby Daddy, daar heb ik nog nooit iets van gezien, en ik ben bij nikita afgehaakt. Dat is de enige serie die ik nog nooit heb afgekeken na er al veel van te hebben gekeken...
Verheugde me heeeeeel erg op de season premiere van seizoen 7 vanaaf... maar kan 't door t tijdverschil en het feit dat ik showtime niet live kan kijken niet meekrijgen... dat word dus wachten tot morgen ;D

30-09-2012 22:18

Net het eerste deel van Last Resort gezien,, ben heel erg benieuwd hoe die serie zich gaat ontwikkelen! Ik ga hem nog even blijven volgen!

01-10-2012 07:39

Het is idd lastig om de week in te delen qua series kijken naast mijn werk haha :p. En er blijven elke dag series die weer starten met een nieuw seizoen :p

03-10-2012 11:16

Deze maand komen er voor mij 74 nieuwe aflevering uit. Het word een drukke maand :p

03-10-2012 11:32

Ik weet niet hoeveel het in totaal deze maand is, maar komende week heb ik 16 afleveringen. Als ik dit als gemiddelde heb voor elke week deze maand zou ik op ongeveer 64 afleveringen uitkomen :p. Maargoed daar zijn wij serie-junkies voor toch? :p

03-10-2012 11:35

Je kan het zien in je Fan account. Je gaat naar persoonlijke statistieken, datum naar eind van de maand zetten en dan de blauwe lijn "Recent uitgezonden afleveringen".

03-10-2012 12:27

Er staat dan "waarde 89". Heb ik dan serieus 89 afleveringen te zien deze maand :O

03-10-2012 12:34

haha ja ;)

03-11-2012 08:23

Ik moet echt bijhouden bij welke afl. ik ben, ik heb het nu allemaal op papier staan wat en wanneer ik nieuwe afl. kan downloaden!:D
Ik kijk momenteel Revenge, Blue Bloods, Sons of Anarchy, Southland, Alphas en ik ga aan de Chicago Code beginnen...
Oh ja en ik ga kijken of ik Damages leuk vind.;)
Fulltime job! hahaha Helaas ben ik chronisch ziek dus ben ik veel thuis. vandaar!;)

03-11-2012 18:56

@Chica43: Wanneer je op de site hebt aangevinkt bij jou series welke afleveringen je hebt gezien dan kun je op de homepage precies zien hoeveel en welke afleveringen je nog moet kijken van een bepaalde serie =)

04-11-2012 07:49

@ JessicaD
Ja thanx! Ik heb nu een redelijk overzicht, alleen van de Sons wist ik niet of ze wel het hele seizoen hier in NL hebben uitgezonden, vaak stoppen ze 2 afl van tevoren en die zenden ze dan uit als het nieuwe seizoen begint. Althans dat was zo bij Rizzoli & Isles en bij Law & Order SVU.
Maar ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden voor mijn "verslaving"!! ;)

04-11-2012 22:34

@Chica43: Ik zou niet precies weten hoe het in Nederland werkt, volg eigenlijk alles vanuit Amerika. Ben ook een "verslaafde" haha, dus welkom bij de MijnSerie club =)

05-11-2012 07:37

Thanx Jess! Het heeft weer even nieuw leven leven geblazen in mijn tijd achter mijn PC, én ik heb een aantal nieuwe series ontdekt om te zien of ik ze wat vind!
:D

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.