Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Wat is volgens jullie de meest teleurstellende serie van 2016?

19-10-2016 12:52

Hoi allemaal,

Ik ben door MijnSerie gevraagd om 10 series aan te leveren voor de categorie Meest Teleurstellende Serie van 2016 voor de Serie van het Jaar Awards 2016.

Deze categorie is moeilijker dan ik dacht in eerste instantie.. want het is niet 'Meest slechte serie van 2016'. Het moeten series zijn waarvan de verwachtingen hoog waren. En daar kom ik nou niet helemaal uit. Dus ik dacht, kom, ik vraag het de lezers op MijnSerie.

De series die ik tot nu toe verzameld heb zijn:

Arrow
The Vampire Diaries
Suits
Quantico
Veep
Fear the walking dead
Blindspot
Heroes Reborn
Orange is the new black
Pretty Little Liars
Aquarius
Mistresses (US)
Minority Report

Ik weet het, sommige series WAREN al slecht (Arrow, Vampire, PLL) dus er waren al niet echt hoge verwachtingen. Suits is er één die ik zelf gewoon super teleurstellend vond. Niet boos worden, iedereen heeft zo z'n meningen. Fear The Walking Dead en Heroes Reborn zijn spin-offs waarvan we het beste hoopten maar die totaal geflopt zijn (vooral de 2e). En nog wat series die het publiek niet volledig konden raken en veel kritiek hebben gekregen (ook buiten MijnSerie).

Ik ben erg benieuwd welke series volgens jullie in dit rijtje thuis horen en waarom dan. Van welke serie hadden jullie hoge verwachtingen waar niet aan werd voldaan? Natuurlijk hoor ik ook graag welke serie er direct uit dit lijstje moet worden geschrapt. Heb zelf namelijk niet alle gezien. Benieuwd welke series vorig jaar genomineerd waren? Lees hier de column.

Dank jullie wel :)

Ps. Er is trouwens wel één regel: er moet minstens 1 aflevering van de serie in 2016 in première zijn gegaan.

19-10-2016 13:59

Het is idd moeilijk om series uit te kiezen, maar The Muppets, The X Files en Daredevil horen volgens mij zeker in het rijtje thuis. Gewoon gezien de torenhoge verwachtingen die deze series hadden en hoe ze die niet nagekomen zijn.

P.s. Minority Report is niet in 2016 uitgezonden.

19-10-2016 17:39

Goede teleurstellers inderdaad! Minorty Report is idd niet in 2016 uitgezonden, had ik even over het hoofd gezien, bedankt :)

19-10-2016 18:52

Daredevil sluit ik me bij aan. Verder vond ik de cliffhanger van The Walking Dead seizoen 6 een grote tegenvaller (al verschillen de meningen hierover sterk en hebben ze nog kans om zich het komende seizoen te herstellen. We zullen zien)

Vinyl en The Get Down zijn denk ik ook wel goede kandidaten. Ik heb ze allebei niet gezien, maar ik ken de verhalen erover.

19-10-2016 20:06

Aangezien een serie enkel kan teleurstellen wanneer je er iets van verwacht dan moet ik toch "Luke Cage" zeggen, de eerste serie van Marvel die ik zelfs niet heb uitgekeken.
Het merendeel van wat je al verzameld had heb ik trouwens in 2016 niet eens naar gekeken, zo hoog waren mijn verwachtingen voor die series :)

20-10-2016 16:52

Zelf kom ik weinig toe aan nieuwe shows, maar hoorde van velen dat de serie 'MacGuyver' zeer ondermaats is. Zelf vond ik; The Secret Agent (BBC), Beowulf (ITV), Blindspot (NBC) en Quantico (ABC) verre van goed....

28-10-2016 12:19

Wat er voor mij ook zeker bij mag, ondanks dat het er prachtig uitziet en wellicht hier al een hele schare fans heeft (god mag weten waarom), is "Westworld" waarvoor de verwachtingen bij mij althans waarschijnlijk het hoogst waren.
Van rommelig in de pilootaflevering naar gewoonweg saai bij de vierde aflevering en het "verhaal" is nog steeds een zooitje.
De misser van 2016 dus wat mij betreft, zelfs al geef ik het nog steeds een 7+.

05-11-2016 14:34

Ik weet niet hoe je aan Orange is the New Black komt, maar deze was zeer zeker niet teleurstellend!

06-11-2016 23:26

Quote
HereIsTom - 05-11-2016 14:34
Ik weet niet hoe je aan Orange is the New Black komt, maar deze was zeer zeker niet teleurstellend!


Ik begrijp juist helemaal dat Orange is the New Black als een van de meest teleurstellende series van 2016 is. Het is niet vernieuwend. Oude grappen in een nieuw jasje, dus niet meer grappig zoals seizoen 1

07-11-2016 00:41

Quote
ThomasNL92 - 06-11-2016 23:26
QuoteHereIsTom - 05-11-2016 14:34Ik weet niet hoe je aan Orange is the New Black komt, maar deze was zeer zeker niet teleurstellend!

Ik begrijp juist helemaal dat Orange is the New Black als een van de meest teleurstellende series van 2016 is. Het is niet vernieuwend. Oude grappen in een nieuw jasje, dus niet meer grappig zoals seizoen 1


Tja smaken verschillen duidelijk, wij vonden het nog steeds een leuke serie!
Er zijn er veel meer die veel slechter zijn!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.