Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Transporter The Series volgorde

12-01-2013 18:04

Welke volgorde moet ik aanhouden als ik wil beginnen met de serie? De Duitse, Canadese of Franse? :p. Vind het heel frappant dat de volgorde niet gewoon hetzelfde is. Zit er dan geen verhaal in deze serie?

Hier kan je de volgorde zien (iets naar beneden scrollen.)

12-01-2013 18:07

Die van Canada lijkt me overigens niet correct omdat de aflevering 'The General's Daughter' als pilot aflevering was aangekondigd.

10-06-2015 00:52

Ik heb seizoen 1 onlangs gekocht en daar staat de goede volgorde op, bizarre is dat bij de blu ray duitse versie er een aflevering ontbreekt. Gelukkig staan op de nederlandse box wel alle afleveringen. Ga seizoen 2 zeker aanschaffen.

11-06-2015 19:34

Het is inderdaad erg verwarrend, maar er zit daadwerkelijk een verhaal in, alhoewel een erg lichte haha. Het gaat meer puur om de actie. Aangezien ze door vier zenders in vier verschillende volgorde zijn uitgezonden is er niet echt een officiele volgorde, alhoewel ik de Canadese zou volgen als ik jou was, omdat deze het vaakst wordt gebruikt en o.a. ook door RTL

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.