Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Ipad app

19-03-2013 16:07

Heb net de app gekocht, maar krijg niks in beeld, dus geen info of inlog scherm

19-03-2013 18:54

Bij mij lijkt de app weer prima te werken. Bij jou ook?

19-03-2013 19:10

Nee, helaas hij blijft op laden staan, iphone versie werkt wel. Heb hem ook al een keer opnieuw geinstalleerd. Helpt ook niet

19-03-2013 20:16

Het probleem is bekend en er wordt nu aan gewerkt.

19-03-2013 21:48

Dank je hoop dat ze het snel oplossen

19-03-2013 22:47

Hoi Jarsiv,

Ten eerste mijn oprechte excuses! Vindt het echt vervelend dat de app het niet doet op de iPad. Ben net ongeveer 3 uur bezig geweest om de fout te vinden. Zal het even kort toelichten: Het is redelijk vaag want de iPhone versie is namelijk hetzelfde als de iPad versie. De iPhone versie werkt wel maar de iPad niet, terwijl er dus niks anders aan is. Heb een iPad geleend van een vriend en inderdaad hij deed het niet (tot mijn verbazing).

Maar goed heb de fout dus toch nog gevonden en heb gelijk een update naar Apple gestuurd. Vaak duurt het een week voordat een update erdoor komt (Apple controleert namelijk alle apps). Ik hoop natuurlijk dat dit veel sneller zal zijn want vindt het echt erg vervelend dat de app het niet doet op de iPad.

Mocht je wel graag gebruik willen maken van de app op de iPad, de Engelse versie (MySeries) doet het wel op iPad (ja, dit is dezelfde code). Hier is ook een gratis versie van dus kan je wel de "Nog te zien" lijst etc gebruiken. Hoop dat de app zo snel mogelijk goed gekeurd wordt en nogmaals mijn excuses.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Vriendelijk groet,

Jos (Lange)

20-03-2013 08:22

Jos, dank je voor je reactie, geduld is een schone zaak. Ik wacht geduldig af :)

26-03-2013 10:53

Top de update is beschikbaar en hij werkt, dank voor de snelle oplossing

26-03-2013 15:51

Graag gedaan, mooi dat de app weer werkt :)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.