Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

miniserie waarvan deel 1 is uitgezonden in dec 2011 en deel 2 in dec 2012

20-11-2013 11:13

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een naam van een miniserie.

Deze serie ging over een staalindustrie waarin machthebbers over en weer de zaak proberen te boycotten ,en over een spoorweg industrie.
Het verhaal, er ontsporen diverse goederen treinen omdat de rails van zo'n slechte kwaliteit zijn zodat er nieuw materiaal moet komen en er is 1 industrie die dat staal voor een zachte prijs kan leveren maar andere leveranciers proberen daar een stokje voor te steken en de regering speelt daar ook een smerig spelletje in mee het speelt zich wat verder in de toekomst.

Maar goed het eerste deel is uitgezonden in december 2011 het tweede deel in december 2012 en je raad het al het derde deel moet nog komen in december. er kwam volgens mij het woordje final in voor in de titel of het woord steal of earth, nu ik heb alles al gegoogeld helaas ik kan maar niet op de naam komen het eerste deel is zelfs al te koop gestaan bij bol.com, ik heb daar ook alles al bekeken zoeken naar een naald in een hooiberg.

Weten jullie wat laat het me weten want ik heb ze wel allebij bekeken maar helaas ik ben ze kwijtgeraakt op mijn harddisk.

24-11-2013 16:59

Weet je toevallig niet een acteur / actrice die in de serie speelt? Dat zou het zoeken wat makkelijker maken.

25-11-2013 01:39

Ik denk dat je het hebt over Atlas Shrugged:



http://media.npr.org/assets/img/2011/04/14/atlas_shrugged_poster_custom-636ca9e557a14f777fb5615fade7ecca6ddb73e1-s6-c30.jpg

25-11-2013 13:53

Joepie dat was hem :) heel hartelijk bedankt hiervoor super gedaan.
vriendelijke groeten henk

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.