Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Bierdopje.nl

27-11-2013 21:56

Weet niet of meer mensen hier last van hebben maar ik downloadde mijn subs altijd van bierdopje.nl helaas hebben zij zover ik begreep wat waarschuwingen van stichting BREIN gehad waardoor ze gestopt zijn met dit onderdeel van hun site. Mijn vraag aan jullie is dan ook of er een goede vervanger is ?!

28-11-2013 20:13

Ikzelf gebruik altijd Addic7ed.com voor de ondertiteling. Echter staan hier bijna tot geen Nederlandse ondertiteling op.
Voor mij geen probleem omdat ik altijd Engelse ondertiteling download.

29-11-2013 13:17

bierdopje was eigenlijk de enige die goeie nederlandse subs leverde. Hier en daar heb je wel wat verdwaalde maar deze was goed en recent ook. Ik ben zelf ook aan het rondkijken . Ik ben nu op ondertitel.com aan het rondkijken....

29-11-2013 17:34

Hier kun je ze soms ook wel in het Nederlands weghalen: OpenSubtitles.org

03-10-2014 11:36

subscene of podnapisi.net

23-10-2014 13:56

Aliensubtitles.com

30-12-2014 01:45

https://tvshowsubtitles.com/

15-02-2015 09:24

Bierdopje had te veel taalfouten. Vooral in werkwoorden: Tegenwoordige tijd vrijwel altijd met een "d" terwijl het een "t" of "dt" moet zijn en jouw wanneer het jou moet zijn..Stijl en vertaling was wel goed.

15-02-2015 18:40

Ik gebruik eigenlijk altijd podnapisi.net, de site werkt voor mij snel en handig en het aanbod is groot. Het is aan te raden om een account aan te maken, dan kan je makkelijker automatisch filteren op alleen Engelse / Nederlandse subtitles.

08-05-2015 22:48

gewoon engelse ondertiteling en t is goed te volgen... staat er meestal de dag na uitzending op...

08-05-2015 23:13

Ik kijk het altijd zonder ondertiteling, want dat heeft meer voordelen dan nadelen. Je leert het Engels of een andere taal beter te begrijpen en te praten en tevens meer dingen vallen op tijdens de serie die je anders mist omdat je bezig bent met het lezen van ondertitelingen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.