Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Welke nieuwe serie kijk je het meest naar uit? 2014-2015

21-05-2014 19:18

Naar welke nieuwe serie kijk je het meest uit en waarom?

Ikzelf ga voor de series Stalker & Gotham.
Stalker - Maggie Q natuurlijk. Tof wijf.
Gotham - De slechterikken van Gotham City in de jongeren jaren. Bruce Wayne als klein jochie, altijd leuk om te zien.

Misschien Constantine - Maar dat alleen omdat de trailer er echt epic uit ziet.

Lijstje met nieuwe series die uitkomen:

23-05-2014 16:21

Was niet de bedoeling dat dit geplaatst werd maar nu het er toch is... Naar welke nieuwe serie kijk je het meest uit en waarom?

23-05-2014 22:38

The Flash :D. Alleen de trailer is al awesome :D.

24-05-2014 12:04

Ik ben verkocht na het zien van die trailer :D

24-05-2014 23:27

@Hodja: goedzo 8-)

07-06-2014 21:33

Hoewel ik helemaal niks heb met hiphop muziek, kijk ik toch halsreikend uit naar de nieuwe drama serie EMPIRE. Het zou een soort van nieuw Dallas/Dynasty worden...nou, hopelijk wordt het beter dan Dirty Sexy Money.


Grappig genoeg was er vorig jaar op RTL7 of SBS6 een Nederlandse serie genaamd "Imperium", ook al over de muziekindustrie. Of daar moest het dan voor doorgaan.
Het was ZO slecht dat het daarom bijna goed was, waarschijnlijk de reden dat er geen vervolg kwam.

10-06-2014 15:28

Ik weet niet precies hoe het met Britse series zit, want die houden zich niet echt aan Amerikaanse televisieseizoenen, maar ik kijk erg uit naar The Game, een zesdelige spionagethriller van de BBC die zich tijdens de Koude Oorlog afspeelt.

Verder kijk ik uit naar Intruders, een sf-thriller van BBC America, die over een groep mensen gaat die op zoek is naar onsterfelijkheid.

18-06-2014 14:26

ohhh de flash ziet er super uit en zag ik arrow daar nou.... ik kan niet wachten tot ie uitkomt

28-06-2015 20:23

teen wolf!! natuurlijk haha alleen dat is maandag al ben zo benieuwd en super zenuwachtig en ik ben ook benieuwd naar the flash maar die trailer is van siezoen 1 en dat is al geweest

28-06-2015 21:19

@Olicity1124: dit bericht is dan ook al een jaar oud ;)
Maar ik kijk wel uit naar het nieuwe seizoen van Teen Wolf dat maandag begint en het tweede seizoen van The Flash dat als het goed is in oktober weer begint.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.