Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Favoriete TV series acteur(s) / actrice(s)?

22-03-2015 21:28

Hebben jullie ook favoriete acteur(s) / actrice(s)? Zo ja, welke?

Ikzelf vind Richard Harmon wel een goede acteur. Hij speelt Julian Randol in Continuum en John Murphy in de serie The 100. Tahmoh Penikett (Battlestar Galactica & Supernatural) vind ik ook erg goed. Tahmoh Penikett voegt altijd wel wat speciaals toe.
Van de dames ben ik toch wel het meeste fan van Katee Sackhoff (Battlestar Galactica & Longmire). Ook vind ik Sarah Roemer (The Event & Chosen) een topwijf.

Hoe zit het met jullie?

27-03-2015 12:52

Persoonlijke favoriete mannelijke acteurs van mij zijn David Tennant, Richard Armitage en Jerome Flynn. David Tennant is nog steeds mijn favoriete Doctor uit Doctor Who, en ook zijn acteerprestaties tijdens Broadchurch waren ijzersterk. Jerome Flynn heb ik leren kennen door Ripper Street (Bennet Drake) en Game of Thrones (Bronn). Heerlijke vent! Richard Armitage speelde één van de betere hoofdrollen tijdens Spooks, en tijdens Robin Hood speelde hij de rest van de cast eruit.

Bij de vrouwen heb ik een zwak voor Elisabeth Sladen, die in Doctor Who en spinoffseries de rol van Sarah Jane Smith speelde. Niet zozeer omdat zij goed kon toneelspelen, maar omdat ze het grootste deel van haar leven had gewijd aan deze rol.

17-06-2015 14:10

Niet echt een eerlijke vraag, want ik vind het zelf al moeilijk om per serie één personage danwel acteur te kiezen. Laat staan een compacte lijst te maken van alle acteurs m/v die ik leuk vind van alle series die ik gezien heb!

Ik werd gisteren wel blij van Ben Browder ineens in een aflevering van Doctor Who tegen te komen. En ik word ook wel blij van Claudia Black. Anthony Head is ook leuk. En Gillian Anderson. En John de Lancie. En Molly Sugden. En David Walliams. En Idris Elba. En Linda Park. En en en...

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.