Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

afleveringen

08-01-2017 13:19

hoi
kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien op deze site wanneer een aflevering van een serie begint in nederland ik zie alleen maar datums wanneer het begint in het buitenland

08-01-2017 14:38

We proberen zoveel mogelijk Nederlandse datums te vermelden in het maandelijkse overzicht, zoals deze klik hier, van januari. Deze overzichten worden elke maand gepubliceerd aan het eind van de maand ervoor. Of het weekoverzicht dat elke maandag wordt gepubliceerd, helemaal onderop in serie de we hebben gemist in het maandoverzicht.

Helaas zijn de Nederlandse (commerciele) zenders niet gul met het uitgeven van datums. En kunnen wij vaak pas een paar dagen van te voren melden wanneer een serie van start zal gaan.

Hou dus het weekoverzicht, nieuwsberichten en de maandelijkse overzichten goed in de gaten.

04-02-2017 15:35

Kan ik via deze site ook emails ontvangen van mijn geselecteerde series die in amerikaanse tijd worden uitgezonden.
Hiervoor was ik lid van tv.com en die stuurden mij dagelijks emails met amerikaanse tijden, maar tegenwoordig doen ze dat niet meer, tenzij je een amerikaanse bent....dus toen vond ik jullie site, maar kan niet zo goed vinden waar ik het moet instellen.

07-02-2017 11:18

Ja we versturen de volgende dag een email welke afleveringen allemaal zijn uitgezonden. Dit zijn de première datums, dus ook die van Amerika.

08-02-2017 16:52

thicker than water (scandinavie) heeft ook een seizoen 2...ik kan dat nergens terug vinden of streamen . Wie weet hoe dat komt? alvast bedankt

08-02-2017 18:30

De serie staat hier onder de Zweedse titel Tjockare an vatten . De serie zelf is onder de Engelse titel te zien op Netflix.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.